کمک دیگران متوجه مزایای شرکت طراحی سایت می شوند - شرکت طراحی وب سایت

Wiki Article

ارایه پنل مدیریت کاملا داینامیک و پارامتریک و آموزش به اپراتورهای فروشگاه جهت مدیریت کلیه بخش های سایت اعم از محصولات، قیمتها، موجودی ها، تخفیفات، سفارشات و...

با توجه به نیاز مخاطبین شما و همینطور امکاناتی سایت شما نیاز دارد ما نقشه ساختاری صفحات را طراحی خواهیم کرد و در اختیار شما می گذاریم.

مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی و عقد قرارداد در کاسپید به چه شکل است؟ برای طراحی سایت فروشگاهی در شرکت طراحی سایت کاسپید ابتدا یک جلسه مشاوره برگزار میشود.

شما چه وب سایت تعاملی می‌شناسید؟ از مراجعه به کدام سایت‌های ایرانی به دلیل محیط تعاملی آن‌ها لذت می‌برید؟ نظرات خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

طراح های وب سایت ما می‌توانند سایت اختصاصی شما را بسته به انتخابتان بر روی سیستم وردپرس یا سایت ساز پرتال پیاده سازی کنند.

فروشگاه اینترنتی امکان خرید غیر حضوری را برای مشتریان و نیازمندان محصولات شما فراهم میکند و این میتواند بزرگترین و مهمترین ویژگی برای فروشگاه های اینترنتی باشد.

طراحی اختصاصی وب سایت من بر روی چه سیستمی انجام می‌شود؟

زیرا وب‌سایت تنها یک ابزار ارتباطی نیست. بلکه یک اثر هنری است که باید بتواند با کاربران شما ارتباط برقرار کند.

نکته بعدی که در قیمت سایت فروشگاهی تاثیر گذار است و باید در نظر داشت این است که ؛ تعداد نفرات و تخصص هایی که در طراحی و پیاده سازی فروشگاه اینترنتی بکار گرفته میشوند نیز در قیمت نهایی سایت فروشگاهی تاثیرگذار است. احتمالا نمیتوان از یک تیم کوچک انتظار طراحی یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای با پشتیبانی کامل را داشت.

انتطباق پذیری و بهینه سازی فوق‌العاده برای موتورهای جستجو (سئو) با هدف افزایش درآمد

اگر استفاده از وب سایت شما راحت نباشد، حتی یک طراحی بصری فوق‌العاده هم کمک چندانی به شما نخواهد کرد.

پیش از تعیین قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، باید نوع سایت فروشگاهی و نوع فعالیت و گشتردگی و امکانات مورد نیاز آن مشخص شود.

پیام خوشامدگویی: در این بخش برخی از مهم‌ترین قسمت‌های صفحه مدیر به عنوان لینک‌های میانبر و سریع ذکر شده‌اند – این‌ها معمولاً میانبرهای شما برای تولید محتوا و ساخت سایت با وردپرس هستند.

مطابق شکل زیر، بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود وارد پنلی به نام پیشخوان وردپرس خواهید شد.
نوشته‌ها: برای ایجاد نوشته، مقاله و هر نوع مطلبی در سایت باید به این قسمت مراجعه کنید.

درباره ما: این صفحه جایی است که می‌توانید در آن داستان کسب‌ و کار خود را تعریف کنید و بگویید چرا کاربرانتان منلع باید به شما توجه کنند.

از طریق یک فرآیند یکپارچه، تیم ما وب سایت را به هاست متصل می‌کند تا در فضای نت توسط همه قابل دیدن باشد.

البته امکانات پرتال فقط به همین ختم نمی‌شود. شما از طریق پنل مدیریت خود در پرتال می‌توانید ایمیل اختصاصی بسازید، اقدام به تولید محتوای وبلاگی کنید، در هر زمانی قالب خود را ویرایش دهید، صفحات جدیدی به آن توضیحات بیشتر اضافه کنید یا اصلاً یک قالب جدید برای سایت خود انتخاب کنید و ...

از آموزش های رایگان داخل سایت میتونید انجام بدید ولی اگر یه چیز لینک منبع جامع میخوایید باید دوره های آموزشی همیار آکادمی رو شرکت کنید.

آیا بهینه سازی و سئو سایت برای فروشگاه اینترنتی هم انجام میشود؟ تمامی اصول سئو تکنیکال در طراحی سایت فروشگاهی اعمال میشود.

در اختیار داشتن آدرس ایمیل، شماره تماس و سایر اطلاعات کاربرانی که به موضوع سایت و محصولات شما علاقه‌مند هستند، یک بانک اطلاعاتی بسیار قوی و ارزشمند برای شما به وجود می‌آورد.

در این صفحه باید نام کاربری و رمز عبوری که هنگام نصب وردپرس بر روی هاست خود انتخاب کرده‌اید را وارد کنید. تا وارد محیط پیشخوان وردپرس شوید.

طراحی تعاملی سایت به ساده‌ترین روش‌ها با فروشگاه ساز شاپفا

در بخش تنظیمات وردپرس میتونید اینکارو انجام بدید اما همه رو نمیشه انجام داد.

در سریع‌ترین زمان ممکن، می‌توانید سایت خود را راه‌اندازی کنید.

این شیوه طراحی وب، امنیت بالایی داشته و برای کسب‌وکارهای بزرگ یا فروشگاه‌هایی که محصولات زیادی دارند، بسیار مناسب است.

مطابق شکل زیر، برای نصب آنها کافیست به قسمت افزونه‌ها در پیشخوان وردپرس رفته و در بخش افزودن عنوان افزونه خود را وارد کنید. بعد از پیدا شدن افزونه مورد نظر، آن را نصب و سپس فعال سازی کنید.

مطابق شکل زیر، بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود اینجا کلیک کنید وارد پنلی به نام پیشخوان وردپرس خواهید شد.

Report this wiki page